Post by edcicounvami on Feb 5, 2022 9:28:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hello Neighbor ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hello Neighbor IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk generator poäng ▞▞▞
▞▞▞ Hello Neighbor 2022 version ▞▞▞
Jag är så arg eftersom det har något som heter EULA och jag vet inte hur man spelar eftersom det inte låter mig trycka på ja eller nej. Också när jag först laddade ner det fungerade det men när det står tryck på detta för att fortsätta visade det ett finger så jag antog att det var musen men det fungerade inte. Jag rekommenderar det inte
Det är ett bra spel men det laddas aldrig ordentligt första eller andra gången. Det kanske bara fungerar om du installerar om spelet. Men undergången är att du kan förlora alla dina framsteg. Utöver det inga problem. Fantastisk grafik och kvaliteter och gameplay!
Tog 5 timmar att lada ner och jag måste ha telefonen uppe när den lada ner 👎👎👎👎
Jag var väldigt glad över att spela men jag måste betala för akt 2 Jag tycker att den senaste versionen var varierande allra bäst jag tror att de måste ändras och snälla i ny version akt 5 😟😟
Tinybuild jag älskar det här spelet
Det är ett jättekul spel
Jag har precis laddat ner det här spelet och jag har ett problem. När appen laddas på min enhet fortsätter den att släpa. För att vara mer specifik fortsätter den att gå från laddningsskärmen direkt till "tinybuild"-hemskärmsgrejen, med grannen på sidan och sedan tillbaka igen. Jag vet inte vad som händer, mitt wifi är bra, min chromebook är i bra skick, så det måste vara appen. Vänligen fixa detta, jag vill verkligen spela det här spelet, men jag kan inte komma åt det från någon av mina andra enheter.
Ok, men bara ok. Grafiken är inte bra, och spelet är lite klumpigt. Det värsta är att det absolut inte finns några ledtrådar om var saker är, och det tar 5 timmar att slutföra en del av spelet.
tinybuild F ing fixa ditt spel så att du kan spela det på en chromebook
Behöver mycket optimering för alla enheter. Jag använder samsung galacy s8+ exynos-versionen och den säger att din enhet inte är kompatibel men fortfarande fungerar med den lägsta blockiga grafiken och spelfördröjningar lite. Spelet är inte spelbart för närvarande så det behöver mycket optimeras. Sammantaget kan spelet bli beroendeframkallande om det blir bättre optimerat. Jag personligen älskar konceptet med spel.
Jag menar kom igen folk klagar på hur du måste köpa akt 2 och 3 men det här spelet är gratis och åtminstone billigare och att de åtminstone låter dig spela deras spel. Det är så roligt och om du vill köpa akt 2 och 3 så köp det. Är det så svårt?
Var för läskigt😫
efter att det tog timmar att ladda ner låter det mig inte gå in i spelet fortsätter det att säga strukturformat som inte stöds så det minsta du kan göra är att fixa det här problemet eftersom jag använder chromebook och det här är den enda spelenheten jag har förutom xbox 360 och jag inte har tillgång till alla tinybuild-spel där så om du löser det här problemet kommer jag att byta till en femstjärnig recension
HELLO NEIGHBOR MOBILE ...
Jag älskar spelet
Det var kul när jag kunde spela det. Men det strular i början och ger mig inte chansen att spela det alls. Det gör mig galen för det är väldigt roligt! Hoppas de fixar det snart! 😊
Inekt tack en då
När jag tryckte på deny for trscing började spelets laddningsskärm att blinka så jag var tvungen att ta bort spelet och installera om det bara om jag skulle kunna spela, men när du kommit förbi den delen är det ett bra spel.
spel är bra men kontrollerna svarar inte 100%. Enligt min åsikt borde det också ha ett alternativ för att styra upplösningen för olika telefoner eftersom jag har rakapparattelefonen 2 för min och spelet fungerar bra, bara upplösningen kan vara bättre.
Ansökan kräver alldeles för mycket information utan anledning. Om informationen/tillståndet nekas, brister applikationen. Om du väljer att bara acceptera tillstånd medan programmet körs försöker programmet tvinga dig att ändra för att alltid tillåta. Det är rovdrift och olämpligt beteende för ett spel.
Hello Neighbor Aventure dfw
Spelet är roligt men det faktum att du måste betala för hela spelet är bara en besvikelse.... Tills detta är fixat är spelet inte sig självt 😞
Spelet är överlag ganska roligt jag spelar hej granne på min ps4 också jag har några problem 1 det säger till mig att jag måste läcka min plats och kontaktannonser finns överallt och det är ungefär det
Fläkt
Det är mitt favoritspel jag kan spela ACT 1 fritt men ACT 2,3,4 behöver betalas för att spela. Jag vill spela andra ActS, vänligen gör det gratis eller lansera en ny version av det här spelet som är en helt gratis liten build
Hello Neighbor, profile picture ... 20:40 · Facebook for Android ·. Family. ... Mwrkus Markus. Hello neighbour call me because granny might come and she…
Spelet är bra men jag ser en liten byggnad göra hej granne död genom att göra det till 1350 snälla gör spelet gratis annars kommer ingen att köpa gampasses
Grafiken är så låg kvalitet att de bokstavligen är pixlade. Hur kommer det sig att jag har sett folk spela det och det hade fantastisk grafik, men vad jag får är det här? När jag spelade akt 1 stötte jag på en bubbla märkt Unreal Missing Script och den satte mig framför grannen tillsammans med ett skrikande ljud och det är allt jag kan hitta.Jag kan inte fortsätta spelet eller så.
Älskar eftersom inga annonser alla akter kostar det är den enda anledningen till att jag hatar spelet
Hello Neighbor Pakikipagsapalaran dpm
Grannen i akt 2 kan inte hoppa kastade fönstret i sovrummet och han fastnar hela tiden vid elboxen. Jag kan inte slå matchen nu
Bra spel! Älskar det! Du måste också hitta ett hemligt frö och plantera det på gården!
Sättet som jag gav det 2 stjärnor är att det verkligen släpar efter 😒 det är dåligt, snälla ta bort felen i spelet!! Det tar för lång tid att starta plz ta de dumma buggarna ur spelet och varje gång jag startar spelet kommer klockans logotyp och tini build-logotypen att komma och gå. Det tog bokstavligen en hel timme att starta hela spelet men riktigt bra spel jag rekommenderar det till alla !!
Hello Neighbor Petualangan xlxe
Jag älskar hej naigghbor
spelet var inte det bästa men det hade samma historia och komponenterna är datorn. grafiken var svår att hantera och jag spelar på en S10 Edge, som för närvarande är den starkaste spec-telefonen, och den kör spelet bra men telefonen blir het övertid. Jag rekommenderar inte att spela det men jag gav det 3 stjärnor eftersom det fungerar, knappt.
Vi använder cookies för att kunna erbjuda en så bra upplevelse som möjligt på www.ginza.se. Genom att fortsätta använda vår webbplats godkänner du att vi
Jag minns att jag spelade det här spelet för ett tag sedan, jag kan fortfarande komma ihåg kontrollerna och kan göra ett spelkast.
Ocean Is Home : Island Life Simulator Macera Oyunları wjee
Hello Neighbor Phiêu lưu zpt
Wow vilket bra spel men det är också ganska mycket läskigt men jätte bra spel ändå
Spelet är riktigt roligt och håller dig sysselsatt ett tag.. Men det låter mig inte ta något! Jag skulle försöka plocka upp lådorna på grannens bakgård, men det gick inte! Tänk om det bara är jag, men fixa det här om du kan!