Post by porsharselldelib on Feb 20, 2022 11:56:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Plants – Monster Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Plants – Monster Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mer stamina hack ▞▞▞
▞▞▞ Merge Plants – Monster Defense 2022 version ▞▞▞
Detta spel som växter vs zombie😄
Det var fantastiskt men tack kan du minska eller ta bort de tillägg som ständigt dyker upp.
Lite tråkigt
Jag väntade på att den här appen skulle laddas ner och den kommer inte att laddas ner, jag väntade nästan på en dag
Jag gillar verkligen det här spelet. Det är roligt och att titta på annonser hjälper dig att tjäna fler ädelstenar och priser. Det blir för svårt i vissa pass men jag trivs ändå.
Jag gav detta en femma för att påminna mig om Plants kontra Zombies, det var du som skulle vara mitt gamla gamla pivotspel💚
Saya ingin kembali ke förstörd stad!
Coolt spel
Svårt att spela med konstant annonsavbrott.
Vad hände med det här spelet... igår kväll har jag min lvl.36-anläggning och andra lvl.30S-anläggningar... Men när jag öppnade mitt spel i morse förlorade jag dem alla.. det är borta... Vad händer? Fixa detta snälla ASAP!!!
Detta spel är riktigt bra växter attacker på zombies
Massor av annonser! Det är ett roligt spel men skulle verkligen kunna använda mer till det när det gäller saker att göra. Men annonserna är helt enkelt mördare!
dess bra spel .men svårt att upp växten behöver mo annonser för att göra det upp n kraftfull
Det här har varit roligt, men nu kommer det inte att laddas rätt eller ens öppnas alls. Jag har avinstallerat och installerat om det tre separata gånger utan resultat. Det går bara inte! Det är inte min telefon, de andra spelapparna jag spelar fungerar bra. Det är en bummer.
Bra spel. 😇🙂🙃
full av buggar
Enligt min personliga åsikt påminner detta mig om växter vs zombies, men utan något av minispelen eller bra storyline och det verkar oändligt och repetitivt som tappade intresset på nivå 5.
Jag gillar verkligen spelet också växterna är coola och jag älskar de små krukorna
Det finns en bugg att när jag spelar var 5:e sekund visas samma prestation på skärmen. Så jag bestämde mig för att sluta spela....😒😏 jag använder not 10 ändå...fyi
Hatar 》》ADS《《
Bra spel..hoppas du har uppgraderingar för sig själva, hoppas också att du har olika områden..spelet är fantastiskt..fortsätt med det
Efter ett tag blir det tråkigt. Upprepa bara samma sak.
Jag kom till fas 7. Vad hände?? Plants VS Zombies hade åtminstone en historia, hur kaxig den var. Den här bara tråkig. Men jag raderade på grund av annonserna. Jag tystar musiken och effekterna. Vad får dig att tro att jag vill höra de dumma annonserna? Jag måste leta upp var och en var de har placerat mute, om de har lagt den där alls.
Full av reklam
Merge Plants – Monster Defense Žaid. automat. fakz
BlockPuz: Wood Block Puzzle Game & Jigsaw Puzzles Слагалице yod
Gillar men jag behöver fler växter
jag gillar det inte, det är som en rip off på plants vs zombies jag rekommenderar att spela plants vs zombies istället
Jag älskar spelen men ibland är det logg
Du gjorde ett bra jobb med det här spelet men det återupptogs alltid och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen
Alla spel som tvingar dig att titta på annonser är hemskt. Uppenbar rip off av växter kontra zombies också. Bara ett absolut slöseri med tid, såvida du inte gillar att titta på en minuts reklam för en minuts spelande. Undvik till varje pris.
Det är lite kul, tills du blir trött på att titta på tillägg.
Annons överens annons efter annons
Annonser väldigt tråkiga
Spelet fungerar inte ens. Jag laddade ner om och jag spelade det, så laddar den fortfarande, vänligen fixa detta
Merge Plants – Tanaman dan Zombie Arkade hdqh
Merge Plants – Tanaman dan Zombie Arkade qcqv
Kan inte ens logga in fast vid svart skärm.
Det här spelet är en bluff. Jag har nått "slutet" två gånger nu. Den här gången, maxade växter, arg och långsam på heltid och kan fortfarande inte komma över 77. Inga andra saker att prova, inget att göra bättre för att slå det här spelet, det är bara en oändlig loop. Om du spenderar pengar på det här spelet är jag ledsen, snälla sluta. Detta är bara en annonsgenerator, full av fästingar och fel, bedrägeri av växterna kontra zombies namn.
GÖRA INTE ENS !! Det tvingar dig att titta på VARJE LÄGG TILL så att du knappt kan ha en chans att överleva, annars har du inte tillräckligt med resurser för att gå vidare. Och även med det kommer du att förlora då och då. JAG VILL TILLBAKA MINA TIMMAR!!!
Det här spelet är i bästa fall OK. Det finns verkligen inte mycket att göra, varenda sak som dyker upp vill att du ska titta på en annons, och då får du passiva annonser på toppen. Det största problemet jag har med annonserna är dock att de dyker upp när du försöker köpa en växt, och sedan råkar du klicka på dem. Det är ett skumt sätt att generera annonsklick, och det säger mig allt jag behöver veta om företaget bakom det här spelet
Det är långt ifrån ett spel. Även om jag betalade för att ta bort de meningslösa tilläggen som varje spel har, skulle detta så kallade spel fortfarande vara långsamt och meningslöst
Merge Plants – Tanaman dan Zombie Arked xov
OMG jag älskar det OCH DESS ENDAST 1 ANNONSER. Jag hoppas att jag betygsätter detta 100000000000000000P MILJONER.
Mycket lätt och exesive tillägg