Post by ininearsymve on Mar 15, 2022 18:47:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Quiz: Logo game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Quiz: Logo game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheatcode voor meer munten ▞▞▞
▞▞▞ Quiz: Logo game 2022 version ▞▞▞
het is leuk maar saai voor mij
Het is een vermakelijk spel. Zet je echt aan het denken.
Het gaat aan en het brengt de foto niet op Ik ben weggestuurd door millieanne download het niet opnieuw
Dit spel is super moeilijk, maar het is nog steeds leuk.
Grumpy Bears Інше vgbe
Beste makers van de game. Ik vind de app echt heel leuk en kindvriendelijk. Maar hier volgen de dingtjes die beter kunnen 1-in een niveau zijn er heel veel uit het buitenland dat mag van mij ook wel wat meer Nederlandse. Nu volgen de goede dingen 1-er zijn veel logo's dus dat goed gedaan Daarbik wil ik de complimenten geven aan de maakers en de mensen die hier aan hebben gewerkt. Groetjes: de blije gamer met het spel joshua vd ploeg.
het is een super leuke spel
Het is een erg waardeloos spel snap het niet
ik kan het niet eens downloaden
Als je sommige logo's niet kent, kan het moeilijk zijn, maar het is hersenloos leuk
Het is extreem moeilijk om een ander niveau te ontgrendelen
Leuk tijdverdrijf spel.
Leuk spel om je geheugen mee te trainen
Verslavend...
Plaats logo's die mensen bekend voorkomen. U had veel buitenlandse logo's die mensen in de VS nog nooit eerder hebben gezien of gehoord.
퀴즈: 로고 게임 퀴즈 wevy
Je krijgt te veel hints zodat je de mogelijkheid hebt om gewoon alles op te lossen
Ik hou van het spel en ik wou dat ik de letters kon schudden om me te helpen erachter te komen
Goed in het begin
Rot app hij loopt vast
veel plezier
goed spel
Heel goed
Ik ben echt onder de indruk van dit spel. Het is zo leerzaam, leuk en uitdagend tegelijk. Door het juiste logo en de naam te krijgen, voel ik me ook geestig en een genie🤓
Echt een cool spel.. de functies op deze app waren helemaal te gek!!! Veel verschillende soorten niveaus! blijf aan het werk!
Leuk maar je moet vaak hem niet zelf oplosen
Het is wel leuk maar ik vind het gewoon moeilijk
Dit is een leuk spel
Leuk en gezond.
Logo Quiz zijn zeer goede apps samen met plezier. Ik speel deze zelfs als ik niet alle getoonde logo's ken. Het zorgt ervoor dat je meer leert en houdt je brein actief in de huidige samenleving. En het is goed om dit soort dingen te weten.
Te makkelijk
Vroege dagen om commentaar te geven, want pas net begonnen met spelen, maar erg leuk en advertenties niet opdringerig
Ik speel nog niet lang, maar het is niet slecht en het heeft uitdagingen als je niet op de hoogte bent van je logo-namen.
De game is leuk wel spijtig dat de antwoorden er niet bij zijn
Het was ok, maar wordt saai na 5 tot 10 minuten
Het was homo
Dit spel is moeilijk, maar het is leuk, er is niveau 1 dan niveau 2, dan niveau VS, dan niveau 3 en het gaat zo door zoals ik al zei het is moeilijk maar leuk en sommige zijn gemakkelijk zoals er staat tube en je begrijpt dat jij het bent buis easy peasy. Doei